onsdag 28 november 2007

Julen närmar sig

Då jag längtar lika mycket efter jul som vinterkräksjuka så är det med stor glädje jag kan meddela att jag missar alla förberedelser inför julen. TJOHO!
Den 8 december bär det nämligen av till Thailand i 2 veckor med familjen.

Jul är mest hysteri, massa äckligt pynt i form av gardiner, dukar & en evinnerlig mängd tomtar & annat skräp. Ska bli skönt att komma hem till Ljusdal på julafton, har redan stämt träff med 2 mycket gamla vänner (John & Jon) på Järnvägshotellet för obligatorisk Jul-wirre och samtal. Då herrarna har den dåliga smaken att inte bo i Ljusdal utan i Ronneby respektive Göteborg så ses vi allt för sällan.


Bilden är från fjolårets jul, så ska man fira jul! Min far & jag syns på bilden & stugan i bakgrunden, i glasen Tullamore Dew & rökverken är Cohibas från Kuba. Min syster hade varit dit på semester & svågern hade storhandlat.

Inga kommentarer: