fredag 13 november 2009

Dags för nåt roligt spex snart va?

Känner mig lika uttråkad som varje år vid den här årstiden, finns liksom inte så mycket roligt som händer dom närmsta veckorna. Halloween var ju roligt då det var/är lite annorlunda med kostymer och allt. Lånade en klockren av en gammal tjejkompis som ni ser nedan, den gick verkligen hem kan man säga. Stort tack Karin!

Ambitionen var att vara så "knasig" som möjligt, eller KOSTYMEN skulle vara så knasig som möjligt. Jag var mitt vanliga o-knasiga jag...
(Killen till vänster är Johan Andersson A.K.A Captain Jack Swallows)


Nu vill jag ha en fest med Talang-tema fast utan några som helst krav på faktisk talang. Själv skulle jag uppträda enligt nedanstående videoklipp tror jag bestämt.
Detta är en GRYM festlåt som är perfekt om man är lite seg och "down",
klippet är från 90-talsklassikern The Nanny.
(hette något annat på svenska gissar jag)


Inga kommentarer: