lördag 23 januari 2010

Me myself and Bozzo

Haha, jag sitter och dricker kaffe och läser på Flashback forum.
All världens info samlat på ett ställe, hittade en väldigt underhållande tråd som heter "Min flickväns familj är WT". Så kallat white trash är en outtömlig källa för underhållning!

Killen inleder så här: "Hej, jag har haft en tjej sedan flera år tillbaka, och på senaste tiden har jag kommit fram till att hennes familj är av det sk. WT folket, dvs bor ute på landet med skräpig tomt, skitigt och skräpigt hus, och en massa barn etcetc." Själva problemet om det nu kan kallas för det är inte så roligt men svaren. Hittade detta guldkorn som definierar vad white trash är, fördomsfullt kanske men "spot on" som dom säger i utlandet.

"Jag tänker mig en eparaggare som lyssnar på gammal sunking nationalmusik i sin slitna Volvo. Brevid sitter bruden som nyligen fixat en tribal-tatuering i svanken och röker som om det inte fanns någon morgondag. Båda har rasistiska fördomar som dom inte kan basera på någonting annat än fördomar dom hört från andra WT-grisar. Dom dricker hembränt tills dom spyr varje helg, sen skryter dom om det och ser ner på dom som inte gör samma sak. Deras dagliga samtalsämnen begränsas till fördomar, sig själv och sitt jobb. Dom lever kvar i samma skithåla hela livet och döljer sin avundsjuka mot dom som flyttat i skitsnack och gråtrunk i duschen."

HAHAHAHA!! Helt sagolikt rolig beskrivning om jag får säga vad jag tycker och det får jag ju eftersom det är min blogg. Detta retar säkert någon det också men men...
Nu ska jag ta ett varv runt Kyrksjön med Bozzo (är hundvakt idag åt brorsans vovve)

WT-semester!

1 kommentar:

Frida sa...

hehe de där var ju nästan en beskrivning av mig:P hehe