torsdag 26 juni 2008

Kulturell kväll på G

Ikväll ska jag på teater på Stenegård och den fantastiska Träteatern. Får se om jag överlever, vissa personer som vistas där har ett ont öga gentemot mig på grund av mina åsikter i Stene-fråga. Besynnerligt att folk inte kan bete sig bara för att man inte tycker som dom. Behöver inte nämna några namn men jag säger så här "en gång pamp=alltid pamp"...

Fick ett samtal imorse om Stene också där jag fick höra att man funderar på att anställa en person som ALLA kommer uppfatta får jobbet pga av sina vänskapsband med intressenterna och inte hennes kompetens vilket är olyckligt. Vill man uppfattas som seriösa så måste man se till att agera seriöst när man rekryterar. Fick också höra att man haft 1500 besökare på Midsommarafton men det fanns i princip ingenting för besökarna att spendera pengar på... *suck* Kanske ska börja fundera på HUR man tjänar pengar i ett privat företag om man menar allvar med att man ska ta över anläggningen?

Inga kommentarer: