torsdag 19 juni 2008

På dåligt humör

Alla sportresultat som inte blir som jag vill borde förbjudas...


Ska intervjua vår (eventuella) nya skolchef strax sen tror jag bestämt att jag ger upp på att arbeta mera idag, det går i alla fall inget bra. Jag har noll motivation och känner mig lika kreativ som Pär Nuder typ vilket borde vara den absoluta bottennivån på kreativitetsmätaren.

Nej jag hoppas helgen kan få mig på bättre humör men just nu tvivlar jag på det, midsommar är en sån där totalt onödig helg. Samma sak med nyår, fullständigt överreklamerat crap! Lägg ned skräpet och inför 2 långfredagar till istället *ler*


Dom alternativ till midsommarfirande känns alla "sådär" om jag ska vara ärlig, kommer säkert hamna på Torön innan det är färdigt vilket nog är det klart roligaste alternativet i vilket fall som helst.

GLAD MIDSOMMAR !!

Inga kommentarer: