fredag 15 augusti 2008

SVENSKA HJÄLTAR

Jag har lyssnat på hela tennismatchen och såg en del på lunchen men jag klarade inte av att lyssna på upplösningen på radio så jag åkte hem och såg slutet OCH VILKET SLUT SEN!

Tack Thomas Johansson och Simon Aspelin för att ni fixat MINST ett tennis-silver till Sverige (och naturligtvis er själva) och framförallt ett JÄTTETACK för sättet ni gör det på. Efter närmare FEM timmars supertennis och 19-17 i avgörande set så pressar dom ned Fransmännen. Ett stolt svensk tennishjärta dunkar hårdare än det gjort på länge, jag trodde att Söderling/Björkman skulle vara med och slåss om medaljerna men inte dessa två herrar. Men jag är lika glad att ha fel varje gång det blir en sån här underbar skräll.
NU TAR NI GULDET OCKSÅ !!

Nu ska jag åka till Tallåsen och jaga kräftor och njuta av några timmars ledighet, imorgon 07.45 åker jag till Gävle för Förbundsråd med världens bästa parti. Undrar om det blir snack om FRA... Lita på det kära frihetsvänner!

Inga kommentarer: