onsdag 16 april 2008

Humörsvängningar

Jag var på strålande humör och fick massor av saker gjorda tills för en timme sedan, då fick jag ett besked som jag blev arg, besviken och riktigt less över. Nyss kom ett till besked som inte heller var roligt nämligen att Kristina Axén Olin avgår som Finansborgarråd i Stockholm. Jag gillar Kicki men har full förståelse att hon prioriterar som hon gör. En sak man kan fundera över är hur reaktionerna varit om hon varit man och avgått med samma argument, jag tror tyvärr inte att hon fått lika stor förståelse som man. Anna skriver klokt HÄR. Hur som helst så blev jag på ruskigt dåligt humör, nu ska jag försöka återgå till alla positiva tankar jag hade tidigare idag och förbereda mig för moderatmiddag på Järnvägs ikväll.

Klicka på knappen nedan så kommer ni till Muf's superbraiga kampanj, då borde iaf Ni som besökare bli på bra humör. Håller man inte med om Muf's budskap så vete tusan hur man tänker.

Inga kommentarer: