torsdag 24 april 2008

Uppgraderat kontor

Flyttkarusell på gång i kommunhuset, jag är nöjd med mitt nya kontor. Fantastisk utsikt och mitt i händelsernas centrum. Positivt med flytt är att man tar sig i kragen och slänger saker som har en tendens att ligga och samla damm annars, nu ser skrivbordet helt okej ut. Hade moderatlunch på Golfrestaurangen där vi pratade om Stenegårdshärvan och la ut kursen framöver för partiet. Nu ska jag försöka avsluta ett par saker innan jag sticker till Hudiksvall, imorgon är det en mycket spännande konferens i Gävle som gäller.

2 kommentarer:

Linus E. Ohlson sa...

Låt mig gissa! Regionförbundet? På CH i Gävle?

Stefan Andersson sa...

Nej faktiskt inte, jag ska på Renewable Energy Conference 2008 i morgon!
199 personer som anmält sig till konferensen. Trevligt!