torsdag 24 januari 2008

Bra smak på det här stället

Befinner mig på Eddie's sportbar (bowlingrestaurangen) i Ljusdal och har just beställt in middag då jag upptäcker att man har extremt bra smak här. Ni ser vad jag menar på bilden nedan.

Anledningen att jag är här är att vi ska ha månadsmöte med moderaterna i Ljusdals kommun ikväll. Nyheten om lokalen, utbildningsinsatser framöver och lite annat smått och gott ska avhandlas. Dessutom dom vanliga rapporterna från styrelser och nämnder men vi försöker hålla dom så korta som möjligt så vi får tillfälle att prata politik. Vi har chansen att öka än mer i den här kommunen i valet 2010 om vi sköter våra kort rätt, jag får rapporter dagligen från människor och företag/organisationer som är kraftigt missnöjda med nuvarande majoritet...

Att Mona Sahlin kastar ut Pär Nuder är inte förvånande men beklagligt, han och Ordförande Persson bidrog i ärlighetens namn till Alliansens seger i valet -06
Men är det som tidningarna skriver och hon tänker ersätta Nuder med Östros så spelar det ju ingen roll, båda är lika karismatiska som en vissen ormbunke och tillför NOLL förnyelse till Socialdemokraterna. Med andra ord: VÄLKOMMEN THOMAS ÖSTROS !

Inga kommentarer: