måndag 28 januari 2008

Snitt på 35 besökare om dagen

Jag la till en räknare på bloggen för 14 dagar sedan och har otroligt nog redan passerat 500-strecket. Undrar vad det är för folk som läser detta, kan ni inte lämna lite kommentarer så man vet vilka Ni är? Några få av Er vet jag om men långt ifrån 35 per dag. Roligt är det i alla fall, man kanske ska marknadsföra bloggen så det ökar lite till.

Dagen var upp och ned skulle man kunna säga, positivt att BUN-ordförande "kröp till korset" och bad så mycket om ursäkt för sitt mindre genomtänkta mail i fredags. Ett möte som inte gick som jag hoppats gällande det nya servicehusbolaget, fortsättning följer dock. Lunch med mor och far på Järnvägs hanns också med, tydligen kommer morbror Hans upp och hälsar på ett par dagar i veckan. Då han bor på Öland så ser man inte honom så ofta, tror en av mina kusiner kommer med också, hoppas på det i alla fall.
Kommunfullmäktige ikväll och jag slutar aldrig förvånas över hur vissa ledamöter verkar älska ljudet av sin egen röst. Att man dessutom totalt tappar fokus och leder in debatten på helt andra saker än vad som står i handlingarna är sjukt tröttsamt. Inget som underlättar rekrytering till dom politiska partierna direkt.

Inga kommentarer: