fredag 11 januari 2008

På väg att hälsa på Calle i Stockholm

Produktiv dag, ordnat med anmälningar till 2 konferensen, kikat på moderat-lokal med Mats Sundell, rensat både skrivbord och mailbox, packat väskan, lunch, ägarmöte med Ljusdalshems styrelse och nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Kom fram till att jag behöver miljöombyte och jag tror direktör Ljus och jag kommer ha snudd på olagligt roligt i helgen.
*skratt*
Måste lägga in den bild som togs på mig igår, den ska ut på kommunens nya hemsida där jag tydligen ska få en alldeles egen sida att administrera. Inte för att jag tror det kommer bli någon rusning till sidan i fråga men alla sätt som gör att väljarna har det lättare att få kontakt med oss politiker är bra. Återkommer när den är redo för lansering. Jag är inte helt nöjd, ganska långt ifrån om jag ska vara ärlig men tjejen som tog bilden påstår att jag ser bra ut, vad tycker NI kära läsare? Duger detta?
(bakgrunden var min idé så den behöver ni inte kommentera)

1 kommentar:

Anonym sa...

- Ärligt?!!! Vad vill du höra???? Bestäm själv om bilden är okey eller....