onsdag 2 juli 2008

Strålande dag idag!

Bra dag idag, jag och nye ombudsmannen för moderaterna Gävleborg Lena Roos har haft en hel del konstruktiva samtal, spä på det med kreativiteten personifierad= Lars O Molin så blir det riktigt bra. På kvällen blev det styrelsemöte och sommaravslutning med M Ljusdal på Hembygdsgården. Supertrevligt, bra mat, mysig miljö, vackert väder och ett gäng glada moderater. Kan en kväll bli bättre än så? NEJ det kan det faktiskt inte, så det så!

MUF Dalarnas ordförande på Youtube
Olga och jag är inte överens om allt för mycket, speciellt inte vargar *ler* men hon är en driftig ung dam men framtiden för sig. Olga är flykting från forna Sovjet och passar klockrent i en kampanjfilm för "Jag älskar Sverige"-satsningen från MUF.



Riktigt rolig tycker jag, ni kan läsa Olga's blogg HÄR. Jag gillar introduktionen till bloggen "Dalkulla ifrån Sovjet, 20 år gammal och nördigt intresserad av politik. (borde träna mer och shoppa mindre)"

Inga kommentarer: