tisdag 8 juli 2008

Tilltugg

Såna här prylar (oliver) har jag alltid har svårt för men i kombination med god fetaost och kall Carlsberg Hof har jag upptäckt att dom funkar. Gårdagen ägnades åt att få liv i ett styck Dodge-van som jag står som ägare på samt skura ren den. Okända substanser hade bosatt sig i den men nu luktar den riktigt mysigt. Idag har jag och min gode vän Jon slappat och shoppat. Nu ska vi helt oplanerat åka på Sigge Hill i Hudiksvall. Mitt kära X Sandra ville skjutsa oss, bra tjej! (inte bara på grund av detta) Imorrn ska vi ta hand om utsidan på Dodgen och se till att besiktiga den sen återstår frågan VART vi ska åka med den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur mycket drar inte dodgen i soppa och utsläpp?? kyoto! Eller har du byggt om den som swarzcnegger gjorde med sina hummrar? ;)))

Stefan Andersson sa...

Dodgen drar typ 5 gånger mer än den bi jag åker mest i (på sommaren) nämligen Miatan så då kan jag roa mig med att brumma lite V8'a några enstaka mil. Den här bussen drar iaf betydligt mindre än den jag hade innan så det går åt rätt håll vilket borde vara det primära i sammanhanget. Dessutom tror jag det är sista året vi (jag och polarna) orkar ägna åt oss den här typen av aktiviteter. Enklare att hyra ett fordon än att hålla på med detta krångel. Lämna förslag på resmål istället för att anklaga stackars O-råd för att vara miljöförstörare *ler*