fredag 4 juli 2008

Rubrik på aftonbladet.se *skratt*

”Gravida mannen har fått en dotter - Föddes naturligt på söndagen"
Nja va, så pass mycket vet jag om blommor och bin att dottern knappast föddes på "naturligt vis" men hur som helst så säger vi grattis.
Läs mer om stolta pappan(mamman) HÄR.

Klockan är bara 10.30 när jag skriver detta och jag börjar redan få ordning på pappershögarna, detta går ju bättre än förväntat. Det är strålande sol ute så det blir stugan direkt efter jobbet idag igen. Två kompisar från Göteborg är uppe så vi ska nog ta en bastu och lösa världsproblem ikväll. Låter inte det som en bra början på semestern?
Uppdatering av bloggen kommer sannolikt bli "sådär" dom närmsta tre veckorna men jag skickar upp lite semesterbilder via mobilen. Ska faktiskt jobba lite också den 18-19 juli då det är kampanj i Bollnäs plus att jag ska viga ett par. Det är alltid skoj!

Staten säljer Vasakronan
Regeringen har idag beslutat att sälja Vasakronan till AP Fastigheter.
Det totala värdet uppgår till 41,1 miljarder kronor.
Ett avtal undertecknades tidigare idag.
- Vi kan idag presentera en affär som är bra för Vasakronan såväl som för det svenska folkhushållet, säger kommun- och finansmarknadsminister Mats Odell.
Bra säger jag! Här kan du läsa mer.

Inga kommentarer: