måndag 23 februari 2009

Sammanfattning av senaste dagarna

Har inte haft tid att uppdatera bloggen på sista tiden, ber om ursäkt för det.
Slutade vid 4-snåret i onsdags och begav mig i bil till Upplands Väsby tillsammans med 3 kollegor. Imemory som jag arbetar åt har ett "systerföretag" som heter Selldorado vilket är Sveriges största nätverk för säljchefer/säljansvariga. Min VD vill att jag ska vara med på dessa träffar i utbildningssyfte, oerhört spännande och bra föreläsare. Ni kan läsa programmet HÄR.

Efter torsdagens konferens så gjorde jag sällskap med en av föreläsarna in till city, mycket givande samtal på vägen. Det doftar affärer om man säger så....
Fortsatte resan genom Stockholm ut till Tullinge för inkvartering hos Calle, lite käk och ett glas rött sedan sova. Fredagen spenderades körades Calles Mustang till Lidingö mm, ett par jobbsamtal via mobilen samt besök hos frisören. Senare på dagen åkte vi hem till Calle och laddade ett tv-spel till hans Xbox360 som jag var snäll nog att köpa till honom. Oerhört roligt spel så vi blev kvar i många timmar framför plasman. Klockan blev 4 på lördag morgon innan vi kunde slita oss från kontrollerna. Lördagen innebar sovmorgon sedan in till stan för middag och kalas, min kompis Johanna fyllde år och hade fest i sin nya lägenhet på Kungsholmen. Var riktigt trevligt!

Söndag innebar hemresa och ett välkommet besök av en bekant, fullspäckade dagar sammanfattningsvis men ack så roliga. Nu är det jobb som gäller i 5 dagar innan det på lördag är lilla julafton då Ständut Blakk kommer på besök.

PS.
Bjuder på lite "klara besked" från statsministerkandidat Mona som avslutning på inlägget. Kan någon människa förklara för mig hur en normalbegåvad människa ens kan överväga att rösta på henne? Det finns många (nåja) duktiga socialdemokrater men deras ledare framstår mer och mer som ett politiskt skämt.
DS.


Inga kommentarer: