onsdag 13 februari 2008

Temat för årsmötet

Har ägnat dagen åt att skriva en hel del dokument, bland annat en del handlingar som skall levereras till föreningens revisorer i helgen. Känns som verksamhetsberättelse och balans -resultaträkning är under kontroll nu. Jag är nöjd med upplägget på årsmötet, Jag, Lasse Molin och Thomas Ekenblad (politisk sekreterare i Landstinget) kommer på olika sätt beröra hur vårt lokala förnyelsearbete ska fortsätta inför valet 2010. Tror det blir riktigt bra, hoppas på stor uppslutning från medlemmarna nu bara :-)

Var och inspekterade en del möbler som moderaterna äger också som vi kan använda i vår nya lokal. Jag hoppas vi kan flytta in snart men jag tänker banne mig inte göra det själv (ska bli intressant om någon av läsarna av denna blogg förstår piken).

Inga kommentarer: