fredag 23 januari 2009

Helt sanslös utveckling i gruppen

17 timmar har gått sedan gruppen startade...
239 MEDLEMMAR och 1 245 personer som fått en inbjudan att gå med!!!
Helt sagolikt detta, har även hört att flera andra personer som jag är bekanta med börjat fila på insändare samt att Hälsinglands bandyförbund förbereder en skrivelse där man kommer kräva att World cup ska spelas i Ljusdal och ingen annanstans. MYCKET BRA!

I övrigt är jag på bra humör, en aning trött bara. Kunde inte sova inatt så när alarmet på min telefon började spela imorse så blev det att "snooza" ett par gånger vilket resulterade i stress för att komma till jobbet i tid. Detta medförde även att jag suttit och sjungit samma sång om och om igen hela förmiddagen. Denna fantastiska melodi har jag som alarmsignal på min mobil, kan man vakna till en mer lämplig låt? I don't think so!

Inga kommentarer: