måndag 26 januari 2009

Känns som att något är fel här va?

Hittade en lustig sida som heter BloggParti.com
Så här står det på sidan: "Bloggparti är en testsajt av uclassify's text-klassificeringsteknik. Metodiken har varit att ta ca 100 bloggare från varje parti från bloggportalen och sedan använda deras texter för klassificering med uClassify. Resultatet innebär inte att man röstar eller nödvändigtvis tycker som de partier man liknar mest, utan bara att man skriver som partimedlemmar från respektive parti."

Testade att skriva in adressen till denna blogg och förväntade mig bli minst 50% moderat.... ICKE sa Nicke! Enligt den här sidan så är jag 19% KOMMUNIST och 17% MILJÖPARTIST??? Först på tredje plats kommer moderaterna med 16%

Måste bero på att jag skriver mycket om Ohlyansen och dess vansinniga politik som gör att resultatet blir som det blir men jag är väldigt skeptiskt till den här hemsidan i alla fall.

Intervjun med Ljusdalsposten gick bra förutom att jag insett att jag är i desperat behov av att klippa samt raka mig... Lägger upp den så fort den kommit ut på Ljp.se

PS.
1 062 medlemmar nu och 1 649 inbjudna.
DS.

Inga kommentarer: