söndag 2 december 2007

Bloggtips och politiker i Sandviken

Då MUF's distriktsordförande Linus Fredriksson tipsar om min blogg så vill jag tipsa tillbaka: http://linusfredriksson.blogspot.com/
De insatser Linus gör för partiet är ovärderliga och det känns tryggt att vi har en sån stark DO i länet. Medlemsantalet har mer än fördubblats sedan Linus tog över för knappt ett år sedan. STARKT JOBBAT!

I Arbetarbladet/Gävle Dagblad kan man läsa om ännu ett exempel på Sandvikens Sosse-styre som trampat i klaveret igen. Ingen är förvånad men jag anser det anmärkningsvärt att det BARA är moderaterna som verkar ha använt dom "små grå".
Min motsvarighet i Sandviken, oppositionsråd Riitta-Liisa Björk visar att det finns åtminstone ett parti som har förmågan att tänka längre än näsan räcker i Sandviken. Ofattbart att sossarna kan sitta kvar vid makten då dom år ut och år in klantar till det mesta dom tar sig för, nej ge Sandvikenborna en stark Allians som alternativ i valet 2010 så invånarna slipper föda kriminella MC-gäng och annat...
Läs gärna mer, här eller här

Riitta-Liisa Björk i kampanjtagen, bilden har jag lånat från moderaterna i Sandvikens hemsida: http://www.sandvikenmoderaterna.se/

Inga kommentarer: