lördag 15 december 2007

Dag 3 (?) i Ko Lanta

Nu har jag semester på allvar för jag kommer på mig själv att inte ha den blekaste aning om vad det är för veckodag eller datum längre men jag tror väl att det är dag 3 av 6 här i Ko Lanta. Idag blev det en rejäl sovmorgon, brunch, boka tid på Spa-avdelningen, sola, behandling i yppersta världsklassspa't. Efter det tog jag och syrran en varsin moped och utforskade omgivningarna, hon skulle lämna in lite tvätt och jag byta ett par PSP-spel jag köpt som inte fungerade. När jag skriver detta börjar det närma sig middag, vi ska ta en promenad efter stranden och stanna där det ser mysigast ut.

Här inte lagt över så mycket nya bilder i datorn än men här nedan ser Ni en bild på min inneboende "Direktör Ljus", jag tyckte det var likt honom *ler*. Direktör Ljus bodde på min balkong på Wanna's Place i Ao Nang.

Inga kommentarer: