torsdag 6 december 2007

Snart bara 48 timmar kvar

Sitter på kontoret och sorterar upp skrivbordet och försöker få klart inför semestern då jag jobbar sista dagen för året imorgon fredag. Går igenom plastmappar med papper som jag tyckt att "det här är nog bra att spara" men kör på devisen att om jag inte kollat i mappen det senaste halvåret så är chansen minimal att jag kommer att titta i den det kommande halvåret heller...
Med andra ord så börjar lådan med pappersinsamling bli VÄLDIGT full nu.
På förmiddagen var jag och Mats Sundell och inspekterade en lokal som moderaterna Ljusdal funderar på att hyra, får vi med oss ett par andra hyresgäster så ser det lovande ut. Vi behöver en vettig lokal för utbildningar och möten men kanske mest av allt behövs en lokal för att få igång en seriös MUF-verksamhet.

På lördag kväll flyger jag iväg till Thailand för ett par veckors semester, välbehövligt då jag knappt hade någon semester i somras och att jag konstant jobbat betydligt mer än 40 timmar i veckan under 2007. Kommer sannolikt inte blogga varje dag på semestern men jag ska se till att lägga upp lite bilder, om inte annat för att göra er avundsjuka :-)

Inga kommentarer: