måndag 1 december 2008

Bloggtips

Läser en del bloggar och en jag inte missar bland dom läsvärda på 1000apor är Stureplans vackraste. Vem som egentligen skriver dessa inlägg är en väl bevarad hemlighet, i alla fall har jag inte lyckats klura ut det men han skriver provokativt och mestadels oerhört underhållande. Detta inlägg skrattade jag nästan så jag grät åt, var och en får väl bedömma hur nära sanningen killen är... :-)

Svenska tjejer


"En sak som får mig att le för mig själv när svenska tjejer kommer på tal, är hur svenska tjejer faktiskt är. Visst, det är klart att de vackra svenska tjejerna är bland vackraste i världen, men sen finns det ju resterande 97% som dricker Xider, lyssnar på trance och spontanknullar med tribaltatuerade killar som jobbar på ställen där man bär en namnbricka.
Filmen ovan behöver inte ha med texten att göra."

Inga kommentarer: