onsdag 17 december 2008

Dagens hatobjekt


Helt sanslöst sämst på allt som är dåligt här på jorden är Ticnet.
(Här skulle jag helst rada upp alla svordomar och könsord jag kan
för att beskriva hur dåliga dom är men väljer att avstå)
Klockan 09.00 släpptes biljetterna till AC/DCUllevi i sommar,
jag och min kompis Thomas loggade in på varsin dator och ställde oss i kö...
Dryga två timmar senare stod vi fortfarande i kö men biljetterna var slut.
Skaffa servrar som klarar av efterfrågan era klåpare!

I övrigt så har veckan varit bra, knappt halva arbetsveckan kvar nu.
Fredag bjuds det på både jullunch och julfest, ska bli mycket trevligt.

Nu tror jag att jag ska ringa och gnälla på Skattemyndigheten igen
och se om dom börjat köpa mitt resonemang angående min skatt...
Preliminära beskedet jag fick i våras sa att jag skulle få betala halva Somalias
BNP i restskatt men efter konsultation av en kompis som jobbar med skattefrågor så har vi nu hamnat på en fullt human nivå men dom vill fortfarande ha MER pengar. Detta godtas ICKE, jag har alltid fått tillbaka på skatten VARJE år sedan jag började sponsra Svenska staten och den traditionen tänker bibehålla till pensionen.
SÅ DET SÅ!

DAGENS INLÄGG FRÅN
STUREPLANS VACKRASTE

Forskare har kommit fram till att samtliga som lyssnar på trance är utvecklingsstörda på flera plan och beter sig därefter. Videon här ovan var ett av forskningsunderlagen.

Inga kommentarer: