måndag 8 december 2008

Hjärnan bakom 11 september inför rätta

Nu ställs hjärnan bakom 11 septemberattackerna, Khalid Sheikh Mohammed, inför rätta tillsammans med fyra misstänkta medhjälpare. Vad han gjort och så vidare tänker jag inte kommentera mer än att jag hoppas på livstid och inte dödsstraff av det enkla skälet att dör han så är det game over. Får han sitta resten av livet i en trång cell så får han iaf gott om tid att fundera på vad han gjort. Hur som helst ska killen få lite "beröm" då han verkligen tagit "terrorist-looken" till oanade höjder. Jösses hur människan ser ut!! Han passar in på alla nidbilder och fördomar man kan ha om muslimska fundamentalister. Det hade räckt om han visat sig i min närhet för att jag skulle känt mig både hotad och terroriserad. Om jag var Khalid skulle jag önska mig en vaxning av Tomten...

Inga kommentarer: