fredag 9 maj 2008

Helg och lite ledig!

Jag hade ambitionen att vara ledig idag men det gick "sådär", men på det hela taget var det en lugn och avslappnad dag. Har nyss spolat ren uteplatsen och tvättat utemöbel, nu kan det få bli sommar på allvar. Problemet är väl att med mitt schema så lär man inte få njuta så mycket av uteplatsen. Sånt är livet, är så mycket annat roligt som händer så jag "överlever" nog. Ryssland är nu inbokat i kalendern, kommer bli riktigt intressant. Har aldrig varit i Ryssland och tack vara att jag åker via Jarl Hjalmarson stiftelsen så kommer jag säkert få se och uppleva saker som jag inte fått uppleva som vanlig turist.

Ska nu invänta min kompis Jimmy så ska vi lösa världsproblem över ett glas "humle, jäst, socker och vatten" på Järnvägs här i Ljusdal. Ska bli riktigt skönt att "koppla ur" en stund. Imorgon är planen att jag ska åka till stugan och leta fram sommarbilen, börjar på att bli cab-väder nu.

Inga kommentarer: