torsdag 8 maj 2008

Undrar hur många bokstavskombinationer den här grabben har?

Tyskar är ett annorlunda släkte, det tror jag dom flesta av oss är överens om. Alla som varit på en utlandsresa där det varit gott om tyska turister vet vad jag talar om. Efter ha sett DENNA film på YouTube så förstår jag varför det var just tyskarna som startade båda världskrigen. Killen är det sjukaste jag sett på länge, hoppas han fått starka mediciner vid det här laget alternativt blivit inlåst på behandlingshem. Tack gode gud för dom tyskar som "bara" är allmänt ouppfostrade, högljudda och snor alla solstolar när man är på semester. Inser nu att det kunde vart MYCKET värre...

Jag upplever att vi Norrlänningar har en förmåga att klaga extra mycket på tyskar, mest på grund av att dom springer runt i "våra" skogar och letar älgar, köper älgbajs på burk och stjäl "Varning för älg"-skyltar längs våra vägar (nej då, jag har inga fördomar) *skratt*
Jag säger bara som Adde Malmberg sa en gång:
- Vi ska vara jävligt glada att tyskarna kommer i husvagn och inte i stridsvagn!

Bjuder på en av TV-historiens roligaste scener också apropå tyskar, klicka HÄR för humor på högsta nivå.




PS. Det sägs i vissa forum på internet att killen har skådespelartalang utöver det vanliga och helt enkelt spelat in sig själv men just för att han är tysk så tvivlar jag starkt på det.

Inga kommentarer: