lördag 6 juni 2009

Kommentarer på föregående iinlägg

Micke har lämnat en kommentar till inlägget "Sossarna fortsätter sin svartmålningskampanj"och han helt rätt.

"Detta är helt sinnessjukt.
Istället för att ägna sig åt att städa upp på hemmaplan och se över kompetensen i de egna leden så verkar dessa röda för att skjuta allt under mattan och hålla varandra om ryggen oavsett vilka oegentligheter som försegår.
Tittar man till sossarna, de har eu fientliga människor på sina listor men vill liksförbaskat ha makt och position i EU.
Hyckleri är väl det senaste jag såg av detta?
Nej de blåa kan vara stolt att ha en "ren" kampanj istället för sådana här barnsligheter."


Leif kommenterar kort så här och jag förstår hans reaktion.
"Såg den imorse på bussen, blir så förbannad."

Daniel säger så här:
"Satt den där på en buss??? Nu luktar det illa på riktigt. Har inte sossarna bättre argument än så??? Tur att dom inte regerar, gud förbjude att dom nånsin gör det igen!"


Lågt och smaklöst av en vidrig organisation (LO), eller rättare sagt LEDNINGEN i organisationen. Jag vet många fackombud som håller med herrarna som kommenterat och vägrar stå bakom den här smaklösa svartmålningskampanjen. Men Wanja Lundby-Wedin saknar all form av god ton och ärlighet. Jag har NOLL respekt för den människan och fler och fler håller med mig.


RÖSTA PÅ MODERATERNA

Inga kommentarer: