lördag 11 april 2009

6-0 Jag säger bara SEX - NOLL !!!

Den här dagen kunde ju inte varit bättre, fortsätter det så här ikväll så kommer jag vara världens lyckligaste man. Vaknade innan 8, pigg som en lärka vilken man inte kan räkna med när man firat långfredag (Vi är hedningar i Hälsingland och firar på långfredagen istället för att tänka på en massa tråkigheter som har med Jesus att göra).

Strålande sol och hemmapremiär för Änglarna på nya Gamla Ullevi. För motståndet (om man nu kan kalla det för motstånd) var Skansens IF från Stockholm, även kända som Djurgården.

Matchen slutade 6-0 !!!

Då min käre vän Thomas Böhlmark är Djurgårdare så är jag snäll och inte skriver mer om saken men här ska firas. Bjuder på en bild från gårdagen så ser ni hur man spenderar långfredag i Ljusdals kommun. Det är jag iförd en mössa jag köpte i St Petersburg och ett stycke kissemiss som heter Tiger. Cool varelse! Ja katten också för den delen :-)


GLAD PÅSK DA !

Inga kommentarer: