söndag 9 mars 2008

Anders Lindström

Helt sjukt, jag och min kompis Bolander är "ute på" och lyckas träffa en gammal jobbarkompis till oss båda från tiden jag bodde i Göteborg. Anders AKA "Kapten krok" är en av dom snällaste och trevligaste människor jag lärt känna och det är superkul att få sammanfatta våra liv sista åren. Det har ju hänt en del sen sist minst sagt. Tidigare ikväll har jag ätit middag med vänner på en fantastisk bra grekisk restaurang, spelat bort lite likvida medel på black jack och lyssnat på ett väldigt bra band.

Om någon är dum nog att fundera på vad "Kapten krok" kommer från så kolla bilden, Anders lekte lite för intimt med fyrverkerier i sin ungdom och då kan det ryka en hand och några fingrar. Så lär er av en kille som vart med, ge XXX i att ignorera varningstexten på fyrverkeripjäsen (och framförallt bygg inte egna bomber).

Inga kommentarer: