onsdag 19 mars 2008

Förbaskade förkylning

den här envisa förkylningen borde ge med sig snart men jag tror vi smittar varandra på jobbet, knappt en människa som är frisk. Var och varannat kontor står tomt. Apropå kontoret förresten, JÄTTEGRATTIS till Karin Boström som har blivit mamma till en söt liten tjej som ska heta Matilda. Grattis till pappa Per Höglund också så klart. Jag gillar namnet, det har attityd så jag tror det blir en tjej med skinn på näsan. HÄR kan ni kika på sötnosen!

Enayatullah Adel i Hofors öde är något som engagerar många så även mig, jag har skrivit på diverse listor och skulle vilja göra mer. Det är helt sjukt hur man kan komma på tanken att skicka tillbaka en ung kille som gör allt rätt och inte vill annat än att bo och leva i Sverige. MUF Gävleborg och MUF Dalarna gör vad dom kan för att förhindra utvisningen vilken jag stödjer till 100%

Moderata Ungdomsförbundets förbundsordförande Niklas Wykman skriver ett öppet brev till migrationsminister Tobias Billström och alla moderata riksdagsledamöter om utvisningen av Enayatullah Adel. "Att utvisa Enayatullah Adel är oförenligt med de moderata idéerna." Läs hela brevet HÄR.

Inga kommentarer: