lördag 29 mars 2008

Moderaterna i Ljusdal påverkar rovdjurspolitiken

Fick nyss ett mail från min kollega Margareta i Riksdagen. För några veckor sedan överlämnade jag i samband med ett rovdjursseminarium en skrivelse till Margareta som är riktad till miljöminister Anders Carlgren (c) och den moderata Riksdagsgruppen. Själva skrivelsen kan ni läsa HÄR. Kopierar in delar av mailet nedan.

Hej, jag har enl överenskommelse överlämnat er skrivelse om rovdjurspolitik till riksdagsgruppen och fått detta från Lisbeth. Intressant tycker jag, er skrivelse får spridning

Margareta B Kjellin
Riksdagsledamot (m) Gävleborg
___________________
Tack för inspel, jag tar med mig detta till Nordiska Rådets Grupp för rovdjursfrågor - en grupp jag leder och som har möte 14/4 i Stavanger.

Lisbeth Grönfeldt Bergman
Riksdagsledamot (m)
Trafikutskottet
Nordiska Rådet

Inga kommentarer: