tisdag 31 mars 2009

Dagens Tjuvlyssnat

Nattklubb, Stockholm

Två tjejer ~18 har precis varit på toa tillsammans och kommer ut och ska tvätta händerna.
Tjej 1: Alltså du tvättar ju aldrig händera!
Tjej 2: Men nej varför ska jag göra det? Alla är ju så äckliga ändå…

Ja vad ska man säga, känns som man vill säga emot men jag vet inte om argumenten håller.
Nej tjej 2 har nog rätt, alla är ju mer eller mindre äckliga på krogen. Fulla och svettiga med kiss på händerna, party party! Men jag fortsätter nog tvätta mina händer för det, drar upp nivån något sådär.

Idag börjar nya livet, träning på Pace klockan 11.00!
_______________________________________________________

Såg detta på ett forum på nätet där människor skriver om allt mellan himmel och jord. En kille hade följande text under alla sina inlägg, kanske ska lägga in något liknande i bloggen så folk inte tror att allt som skrivs är på blodigt allvar. *skratt*

Disclaimer:
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för hur andra brukar eller missbrukar informationen jag sprider.
§2 Allt är skrivet i rent informativt eller teoretiskt syfte. Uppmaning till eventuellt brott kan därför ej heller styrkas.
§3 Ironi och humor kan förekomma. Allt jag skriver bör därför inte tas på blodigaste allvar, och behöver inte nödvändigtvis överenstämma med verkligheten.

Inga kommentarer: