onsdag 4 mars 2009

Karriären räddad? Nja jag vet inte det jag.

Sveriges egen version på Pravda skriver idag om Britney Spears och hennes comeback (vet inte i vilken gång i ordningen hon gör comeback men iaf). Jag kan inte påstå att "Brittan" intresserar mig och musiken är tämligen värdelös men det som fick mig intresserad av artikeln var följande rubrik "Så har du aldrig sett Britney – kolla in superheta showen". Nog för att jag kan vara lite kräsen ibland men det man ser i videoklippet är då inte vad jag klassar som "superhett". Ni får väl göra en egen bedömning men jag säger
-Sorry Britney, det blir inte du och jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller fullt och hållet med dig. Brittan är verkligen ingen idol, och vart tusan är det där hett nånstans? Bara undrar. Tror inte heller att det är hennes comeback... väntar bara på nästa "hemskhet" som ska hända i hennes liv... hon är inte tillbaka och hon är inte bättre...