torsdag 5 mars 2009

Vad roligt med kommentarer!

Jag har lagt märke till att det är någon fegis som roar sig med att skicka kommentarer till bloggen med diverse påhopp. Naturligtvis anonymt men det förstår jag med tanke på nivån på personens kommentarer. Jag skulle också skämmas om jag gick ut med mitt namn om jag satt i den stolen. Nu moderarer ju jag allt på denna blogg och sånt skräp kommer naturligtvis inte med. Total diktatur råder kan man säga men det roliga i kråksången är att det finns en person som trots att hon/han öppenbart har problem med mig och min person så är hon/han inne på bloggen och läser varje dag. Det tycker jag roligt, nästan så man känner sig som en bloggkändis. Blondinbella och Alex Schulman, ni har fått konkurens!

Hur ska man fira detta då tro? Med en kall öl och en påse chips framför TV'n och skrika sig hes när Brynäs ska försöka bemästra "Vargarna från Värmland"? (Färjestad för er som är okunniga gällande hockey). Det passar dessutom bra in i nedanstående inläggs tränings/hälsotips.

Men för att vara allvarlig för en sekund gällande träning så kan jag meddela att jag idag införskaffat ett stycke gym-kort på Pace gym här i Ljusdal. Tisdag. torsdag & söndag i tre månader kommer ni att se mig där. Jag kommer se ut som Arnold i sommar... kanske.




Inga kommentarer: