lördag 20 februari 2010

"KronWalled"

Tyskland och Vitryssland avklarat, nu börjar OS på riktigt när Tre Kronor möter Finland. Ett tips till dom finska spelarna:
HÅLL UPP HUVUDET!

Annars är risken att bli "Kronwalled" överhängande, jäklar i min lilla låda vilken tajming killen har i sina tacklingar. Måste kännas som att bli påkörd av en fullastad timmerbil. Jag är grymt imponerad, att vi dessutom har jätten Douglas Murray i laget är grymt skoj.

Nu är jag sådär politiskt inkorrekt igen men jag älskar hård och ful hockey, jag tycker att damhockey inte borde få kallas hockey och anser också att man inte ska få matchstraff för att man kastar handskarna och boxas lite i Elitserien.

Hockey SKA göra ont, det SKA fattas lite tänder, det SKA vara några 100 stygn sydda i ansiktet. Titta på konståkning om du vill se nåt vackert på is vet jag. Eller varför inte curling, finns mycket vackert att titta på där. Se bara HÄR!

Inga kommentarer: