fredag 26 februari 2010

White trash ikväll

Storgala eller "pay per view" som det heter på andra sidan Atlanten står på kvällens schema. Boxning kanske du gissar på men nej, wrestling! Denna fantastiska underhållning med en blandning av skådespel, akrobatik och testosteronstinna monster som "slåss" i ringen har jag gillat sedan högstadiet. En polare kommer över så ska vi dricka blaskig bärs och titta på detta spektakel, kvällen till ära ska jag ha flanellskjorta och truckerkeps.

Wrestling är tillsammans med Nascar dom stora sporterna för så kallat white trash och som trogna läsare vet att jag är fascinerad av. Tyvärr har jag inte långt hår så jag hade kunnat klippa en hockeyfrilla för att verkligen understryka hur WT jag är (iaf för en kväll). Jag skulle egentligen köpt ett paket cigaretter och en skiva med Eddie Meduza också men där går gränsen för mina WT-ambitioner.

I en av matcherna håller jag på följande undernärda kille, Randy "The legend killer" Orton heter han och min systerdotter Emelie planerar gifta sig med honom...


Inga kommentarer: